09 março 2006

Eu sabía polo avó que o pelacho traballara moi ben toda a mañá e que mesmo levara un BEN na ficha. Ao chegar á casa pregunteille que tal lle fora e dixo, como sempre:
-Muy bien, me porté muy bien y no me castigaron ninguna vez!
-¿De que foi a ficha hoxe?
-De las que me salen muy bien
-Puxeronche un ben, logo?
-¡Sííí! Dos bienes. Me salió genial... Es que la profe... tiene xoguetes nuevos y cuando acabamos nos deja ir a jugar...
-Ah, cando acabades rápido
-Rápido y bien hechito todo. ¡Rápido sólo no llega!

4 comentários:

Unknown disse...

hoxe tiven unha grande sorpresa.

moitas, moitas gracias, de verdade...

creo que me vou facer adicta ao blog dos pelachos... :)

TXARI disse...

uma visiom que nunca está de máis, e que debe aprendernos muito...noraboa polo blog..

Anónimo disse...

Ese pelacho é delicioso.
Disfrutaio todo o que poidas, que o tempo pasa mui rápido...
Bicos.

leco disse...

Obrigadísima polas vosas palabras. Tamén é unha delicia poder compartir estes pedaciños da nosa vida cos nosos veciños :-)