23 abril 2006

6º DE SEPARACIÓN

Acabo de actualizar o xogo.
Comezamos en cinco días

7 comentários:

eue disse...

Moi boa idea! Comezo a pensar na miña.

leco disse...

Fantástico! a ver se xuntamos un grupiño e arrincamos. Eu xa pensei o meu...
Se non che mola a carta ou calquera cousa, falámolo e mudamos o que sexa.

miriño disse...

Moi boas...

Xa puxen dous comentarios no http://www.seisgraosdeseparacion.blogspot.com/ pero non aparece ningún...

Gustaríame participar... si, ten que ser curioso...

E como me roubaches unha idea... teño que volver pensar noutra persoa...

Beijinhos.

leco disse...

pois non sei por que non che aparecerán os comentarios, a min non me deu problema.
Por curiosidade, cal era o que ti pensaras dos dous?
bks

Anónimo disse...

Eu tamén pensara en Santiago Auserón... nótase que somos irmás :-) Así que terei que seguir pensando...

miriño disse...

Aparece unha mensaxe pola cal se están moderando os comentarios... Mira se na configuración da moderación dos comentarios hai dous meus esperando...

Alí tes ademáis a resposta á túa pregunta... :-p

Beijinhos.

yemek tarifleri resimli disse...

kayıp izle izmir çetesi dizisi canan izle sürgün izle canan dizisi izmir çetesi izle bordo bereli izle derin sular dizisi derin sular izle sırat izle ezel final izle cennetin sırları izle yolun başı izle sırat dizisi film izle kaç para dizi izle iffet